Specjalista/ka ds. obsługi klienta

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: Trenkwalder
Miejsce pracy: Zabrze
Numer referencyjny: a0t5800000Oao48AAB
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

O TrenkwalderTrenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:Obowiązki:

  • utrzymywanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami zagranicznymi,
  • prowadzenie korespondencji, kontakt telefoniczny i mailowy,
  • przyjmowanie zamówień, potwierdzanie i ich realizacja,
  • koordynację procesu dostaw,
  • współpraca z poszczególnymi działami firmy.

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny!
  • wysoka orientacja na klienta,
  • samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio u naszego klienta),
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwości rozwoju,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • pracę od poniedziałku do piątku.